czwartek, 26 października 2017

Zlot Knives.pl 2017

Decyzja o wyjeździe na Zlot Knives.pl zapadła dosyć spontanicznie, po tym jak mój dobry Ziom Norbert (odpowiedzialny w tej relacji za zdjęcia) zaproponował wyjazd. A to że dzień przed zlotem okazało się że jedziemy z Okołotaktycznym to już w ogóle masakra i zbieg okoliczności :P 



No ale może o samym zlocie słów kilka.
Wydaje mi się że każdy kto w jakikolwiek sposób interesuje się nożami i niezależnie od tego czy jest kolekcjonerem, początkującym nożorobem albo też tylko ogląda je na zdjęciach w internecie powinien się na taki zlot wybrać. Fakt że można poznać wielu twórców to jeszcze można się wiele dowiedzieć, bo naprawdę sypali poradami jak z rękawa. Można sobie pooglądać i podotykać ich dzieła a do tego wziąć udział w konkursie organizowanym przez Militaria.pl.

Kurcze co tu jeszcze gadać. To była moja pierwsza wizyta na takich targach i już wiem, że jak czas pozwoli to za rok też tam zawitam. Ponad 100 różnych stanowisk tyle noży że oczu oderwać nie można, kto nie był ten niech żałuje. Ja was serdecznie zapraszam i zachęcam

Jest tylko jedna sprawa która mi się nie podobała i dowiedziałem się o niej już po fakcie. A mianowicie jakiś "Jegomość" zakosił nóż Trollsky'ego. No i to już jest porażka i nie chodzi mi o organizacje itp. tylko o to jak tak można. Wstyd i Hańba temu kto to zrobił na dole macie zdjęcie tej kosy jakby ktoś znalazł na Allegro albo OLX to pisać do Twórcy.

A mi nie pozostaje nic innego jak zaprosić do obejrzenia kilku zdjęć Autorstwa Norberta i zapraszam też na jego FB
Zanim jeszcze zamieszczę standardowe napisy na końcu postu chciałem Pozdrowić Kubę którego możecie znaleźć na Instagramie pod nazwą czaswlas. Fajnie że podszedłeś miło było poznać :P

Jak zwykle mam nadzieję że post się podobał :)
Chciałem was również zaprosić na mojego Facebooka co pozwoli wam być na bieżąco (po prawej stronie macie odnośnik)
Pozdrawiam :)





Pikantne ciasteczka od Trollsy'ego :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz