środa, 13 lipca 2016

Czy Bransoletki z Paracordu mają sens ?

To pytanie dręczy tysiące ludzi na świecie. No może nie do końca, ale zawsze znajdzie się ktoś kto powie że to tylko głupi bajer i do niczego się nie nadaje. Dzisiaj stanę w ich obronie i powiem wam co zrobić aby miały więcej sensu...


OK to teraz konkrety.
Co zrobić aby taka bransoletka miała sens ?
Przestać nosić Splot Cobra.

Nie do końca chodzi o ten splot, ale o to że ma on jedną główną wadę(tą samą co większość splotów), rozplątywanie go trwa wieki, co jest głównym argumentem przeciw takim bransoletką, drugim jest to że paracord traci swoje właściwości gdy cały czas jest splątany ale tego nie przeskoczę, jak nie pasuje to noś luźny sznurek w kieszeni.
Jeżeli znajdziecie się w sytuacji gdzie zajdzie potrzeba użycia waszej bransoletki to uwierzcie mi ostatnią rzeczą jakiej wam potrzeba to marnowanie 10 min na rozplątywanie, w tym splocie który ja wam proponuje zajmie wam to max 15 sekunda, poza tym w ten sposób uzyskacie dosyć oryginalną bransoletkę :)
I to by było na tyle z teorii :)

Ok to teraz jak zrobić taką bransoletkę co by ją łatwo rozwiązać ?
ten Problem pomoże wam rozwiązać Qucyk i jego filmik :)

 

Tutaj moja wersja z łuską pistoletową i czaszką :)

PS: Niech każdy nosi taką bransoletkę jaką chce i jaka mu się podoba :)
Nic mi do tego, Ten post to tylko moja skromna opinia :)






3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako przeciwnik tych cholernych bransoletek, stwierdzam że po takim przedstawieniu sprawy nabierają sensu! 😊

    OdpowiedzUsuń