środa, 16 sierpnia 2017

"Domowy Survival" Krzysztof Lis i Artur Kwiatkowski

Muszę wam się przyznać, że bardzo długo zabierałem się za przeczytanie tej książki, pewnie z braku weny czytelniczej. Nigdy wcześniej jakoś wybitnie nie interesowałem się tematyką domowego survivalu. Dlatego uznałem, że ta książka będzie idealna na początek. Jak się okazało bardzo przypadła mi do gustu. I czytało mi się ją świetnie, znalazłem w niej dla mnie bardzo dużo nowych informacji.
W swoim krótkim życiu przeczytałem już sporo książek survivalowych więc jak kupuje jakiś nowy poradnik to 75% informacji przeczytałem już w poprzednim.Tutaj takiego wrażenia nie miałem.Dobrze poczytać coś o odmiennej tematyce :)

Myślę że Autorów książki zbytnio przedstawiać nie trzeba. Są oni autorami bloga jak i kanału na YouTube "Domowy Survival" na które was serdecznie zapraszam. Wracając do książki chciałem zauważyć, iż znajdziecie tam naprawdę sporo informacji dla początkujących preppersów i mówię to jako amator w tym temacie. Pełno informacji napisanych w przejrzysty sposób opartych na długoletnim doświadczeniu autorów. Znajdziecie tam wszystko co musicie wiedzieć aby zacząć swoja przygodę z byciem przygotowanym na trudne czasy. Począwszy od wyjaśnienia samej idei bycia przygotowanym, poprzez zaopatrywanie się w zapasy po kosztach, a na ewakuacji kończąc. Autorzy w bardzo prosty sposób pokazują nam, że wcale nie trzeba przygotowywać się na koniec świata czy Apokalipsę zombie. Pokazują że utrata pracy czy nagłe braki  w dostawach prądu są wystarczającym powodem aby zacząć prowadzić zapasy.

Jeżeli wydaje ci się że nie stać cię na bycie preppersem, albo masz za małe mieszkanie. To jakby to powiedział Radek Kotarski "Nic bardziej mylnego" i wydaje mi się że autorzy się z tym zgodzą, bo sami w swoje książce obalają te mity jak i kilka innych.

A teraz bez Spoilerów, chciałem was serdecznie zachęcić do przeczytania tej książki jeżeli jesteście zainteresowani tematyką Domowego survivalu albo też chcecie zacząć właśnie swoja przygodę :)

Serdeczne Podziękowania dla Wydawnictwa Znak Za przesłanie Egzemplarza do recenzji i przepraszam że tak długo musieliście czekać na recenzję

Jak zwykle mam nadzieję że post się podobał :)
Chciałem was również zaprosić na mojego Facebooka co pozwoli wam być na bieżąco (po prawej stronie macie odnośnik)
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz