wtorek, 12 grudnia 2017

Portfel od Vaquero.pl

Już jakiś czas temu pokochałem minimalistyczne portfele. Monet i tak przy sobie nie noszę tak jak i dziesiątek paragonów czy wizytówek. Od jakiegoś czasu szukałem minimalistycznego portfela wykonanego ze skóry. Tak się złożyło, że na zlocie Knives.pl (Relacje z tego zlotu macie tutaj) Swoje stoisko miał właśnie Vaquero.pl ..

Jechałem na zlot z postanowieniem że nie kupię żadnego noża. Na moje szczęście portfel to nie nóż więc mogłem zakupić na zlocie jakąś pamiątkę:)

Projekt
Jeżeli chodzi o sam projekt to bardzo przypadł mi do gusty. Minimalistyczny portfel z czterema przegródkami na karty, jedną większą która pomieści m.in. dowód rejestracyjny i główną kieszenią na gotówkę.
Czy potrzeba czegoś więcej?
Może się wydawać że cztery sloty na karty to za mało, ja osobiście nosiłem w tym portfelu 7 kart. Cztery najpotrzebniejsze w dedykowanych slotach i trzy schowane do większej kieszonki. Dowód rejestracyjny mieści się bez problemu więc jest to świetna propozycja dla kierowców szukających minimalistycznego portfela.Posiada on też sporych rozmiarów kieszonkę na banknoty i wszystkie mieszczą się idealnie (sprawdzane do nominału 200PLN, 50 Euro lekko wystaje) Dodatkowo prawie mieszczą się tam bilety lotnicze złożone na pół, no może wystają troszeczkę więcej niż 1 cm. Jeżeli chodzi o pojemność to udało mi się tam wcisnąć 21 banknotów (tak to się kończy jak bankomat wyda 400 złoty w  20 banknotach o nominale 20 złotych

 
7 kar i 21 banknotów



Wykonanie
Tutaj też nie mam żadnych zastrzeżeń. Portfel został wykonany ręcznie z dużą dokładnością i precyzją. Pięknie przypalone rogi, równe i estetyczne obszycie. Czego chcieć więcej, Mam ten portfel od zlotu i lekkie ślady użytkowania nadają mu tylko charakteru
Mniejszy portfelik należy do Norberta Wersja jeszcze bardziej minimlistyczna

Podsumowanie
Portfel od Vaquero zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie i na stałe zagościł w moim EDC, Pasuje do Jensów jak i garnitury. Jest wygodny i praktyczny. I uważam że jeżeli szukacie fajnego portfela ze skóry to warto zajrzeć na FB Vaquero.pl Robi on też kabury na Rewolwery, paski, breloki i torby, więc asortyment całkiem spory a i zdobienia robi piękne :)

Jak zwykle mam nadzieję że post się podobał :)
Chciałem was również zaprosić na mojego Facebooka co pozwoli wam być na bieżąco (po prawej stronie macie odnośnik)
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda solidnie ten portfel, aczkolwiek prosto. Choć myślę, że taki typ portfela znajdzie wielu zwolenników, zwłaszcza tych, którzy cenią sobie minimalizm. Mi natomiast bardzo podoba się taki rodzaj portfeli https://versoli.pl/pl/40-portfele - bardziej zdobione i większe. To, że większe to akurat zaleta, bo ja tyle bibelotów noszę ze sobą, że muszę mieć na nie miejsce :) Co niektóre portfele mają również ciekawe nadruki typu pieski czy jakaś abstrakcja, mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń